woensdag 5 mei 2010

Hallo allemaal,

We zijn helemaal klaar met klussen, dus het wordt nu weer tijd voor patchwork en wat uitrusten. Alleen nog een patchworktafel voor mijn dochter. Ze heeft nu ook haar eigen hobbykamer. Zelf heb ik een hele grote tafel van IKEA, die wil ik ook voor haar kopen.

Met foto`s op het blog is mijn dochter beter, dat moet ze mij nog leren, maar het wordt tijd dat er wat nieuws op het blog verschijnt. Dat vonden de dames van de bee vanmorgen ook al.
Groetjes Marianne

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne en Marie-José
    Welkom terug in het patch en quilt gebeuren. Geniet even lekker van jullie rust met wat quiltwerk. Kunnen wij weer genieten van nieuwe (en oude)werkstukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marianne,
    Kijk 's bij Berbel (mijn inspiratie). Ze heeft een hele mooie kaart gekocht in Veldhoven, hi hi........
    Zijn jullie niet meer naar IKEA geweest? Succes met al je nieuwe projecten. Ze zijn stuk voor stuk hartstikke mooi!!!! Jammer dat anderen die niet te zien krijgen :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha ha ja, ik heb toevallig je kaart gekocht, ik had niet in de gaten dat ie van jou was. Ik vond ´m gewoon prachtig!
    Groetjes berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je weer terug op het blog bent. Ik ben het Marion eens, dat het jammer is dat je je nieuwe projecten niet wil laten zien, maar dat is jouw keuze.
    Die zijn in ieder geval prachtig. Dus geen tafel gekocht. Groeten, ook aan Marie- Jose.
    Mariet.

    BeantwoordenVerwijderen