woensdag 12 mei 2010

Zijn ze leuk?

Een verlaat moederdagcadeau. De kinderen hadden stofjes voor moederdag besteld, maar het idee was iets te laat ontstaan, zodat ze gisteren pas aankwamen. Maar een beetje geduld was de moeite waard. Ivo is ook erg nieuwsgierig, hij moet overal met zijn neus bij zijn.
Nog even van de series genieten en dan mijmeren over een nieuw project. Na de 25 projecten, die ondertussen liggen in afwachting wat met ze gaat gebeuren, ben ik maar gestopt met tellen.

De dames van de bee wijzen me er steeds op dat ik heel vroeger eens, heel in het begin  opgemerkt heb dat ik toch steeds een project af ging maken. Pas voor een nieuw project stoffen zou kopen als het vorige af was. Nou, ik had al heel erg snel in de gaten dat het heel anders ging. Dat je stoffen ging verzamelen en uitprobeerselen ging maken. Ik moet er wel bij vertellen, het zijn niet allemaal UFO`s gebleven hoor, ik heb ondertussen ook al heel wat AFFO`s.
Groetjes Marianne

7 opmerkingen:

  1. Dat zijn prachtige stofjes die je hebt gekregen! Ik neem aan dat Marie-Jose ze voor je heeft uitgezocht of hebben de heren er ook verstand van?? Ben benieuwd wat er nu alweer allemaal door je hoofd gaat om te maken..... Wordt dat dan echt nummer 26 en nummer 27???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De heren hebben ze wel bekeken, maar lieten de beslissing toch liever aan Marie-Jose over.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk zo'n verrassing een paar dagen na moederdag. Het is dit keer wel vlug gegaan met de bestelling, he? Maar ja, jullie hebben nu ook een adres in Nederland om het te laten bezorgen, haha.
    Neem je ze de volgende bee mee zodat wij ons ook kunnen verlekkeren?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie stofjes. Misschien iets voor hexjes. Ben benieuwd op de bee hoe ze er uit zien.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bofkont!! wat een prachtige stofjes en die kleurtjes....schitterend@!! en wat een prachtige quilts staan er in de slide....maar...ben natuurlijk helemaal weg van Sophietje en de andere twee schatten...wat een mooie foto`s van de honden...leuk zo op het blog...wat een snoetje hier...die oortjes...heel lief!!
    groetjes Francien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Marianne. Just to let you know, I have added your link to the Garden Party list for One Flower Wednesday. Sorry I was unable to e-mail you directly as you came over as no-reply. Your e-mail address is missing from your Blogger Profile. I do look forward to watching your garden grow!

    BeantwoordenVerwijderen