donderdag 20 mei 2010

Vogeltjes

Gisteren is het  gelukt om de twee tops te fotograferen buiten in de natuur. Het waaide nogal waardoor ze niet helemaal recht hangen.
Deze is gemaakt uit het boek  skinny quilts en tablerunners. Het is een logcabin met tussenstroken en sterren. In de sterren zit een afbeelding van een vogeltje. Ik houd ervan om op tafel af en toe een ander quiltje te leggen.
Zodra de vriendinnenquilt klaar is ga ik deze quilten. Ik werk wel steeds aan heel veel projecten tot een top klaar is, maar quilten doe ik altijd maar aan een project. Die maak ik dan dus ook helemaal af. Momenteel heb ik zo`n zestal tops klaar die liggen te wachten tot ze aan de beurt zijn.
Dit is de andere top. De vogels stonden op een panel, die ik uitgeknipt heb. Het was moeilijk om te maat ingepast te krijgen, maar het is uiteindelijk toch gelukt. Van de stroken die over waren maak ik nu dus de bloementuintjes. Ik vind die bloemetjes wel leuk passen bij de vogels.

Nog een fijne dag met veel quiltplezier
Groetjes Marianne

2 opmerkingen:

  1. Twee schitterende tops laat je vandaag zien zeg! Vooral die met de vogeltjes vind ik bijzonder mooi geworden.

    (Over het volger worden van mijn weblog: in het linkermenu staat ergens een kopje "emailalerts". Als je daar je emailadres achterlaat krijg je telkens bericht als er een nieuw logje geplaatst is.)

    Een fijne dag! Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij heb ik die logcabin nooit gezien?!?!?! Prachtige quilts (maar dat wist je al)

    Tot zo meteen op de bee bij Marij. Ik moet snel gaan vertrekken...............

    BeantwoordenVerwijderen