dinsdag 30 november 2010

opruiming

Helemaal ingesneeuwd, nou ja, het valt mee, ben ik verder gegaan met de vingerhoedjes. Nou had ik al eens eerder verteld dat ik verzamel in een grote bak en dat is niet handig om mee te nemen en hoe je vaker je kunt meenemen hoe sneller het opschiet. Ik had al een doosje van die heerlijke chocola, maar dat was niet zo handig omdat ik met licht en donker werk. Dus ging ik op zoek naar nog zo`n doosje, ik kreeg die vaker van de kids en als ze dan leeg waren vond ik het doosje zo mooi en deed er een projectje in. Nou zo`n doosje had ik dus snel gevonden, maar dus ook de projectjes. Ik dacht, o jee, wat moet je ermee. Ze zijn al van 18 jaar geleden en van het milennium, vanalles, maar wel heel veel verschillend, van stoffenclubs enz. Ik kreeg het idee om ze te gaan verknippen voor de vingerhoedjes. IS DAT WAT. Al een heleboel UFootjes opgeruimd en veel variatie in mijn vingerhoedjes. Kijk dit zijn ze, de eerste tenminste,en dit de nieuwe doosjes, het geeft een zeer opgeruimd gevoel, al die stukken  weg en veel variatie in de bakjes. Ook verzamel ik nog voor een andere scrap, driehoekjes en vierkantjes.


Onderhand is D.H. ook met zijn hobby bezig en heeft een paar foto`s gemaakt van het sneeuwlandschap. Een vanuit mijn raam en enkele in de tuin.
Groetjes van Marianne

3 opmerkingen:

  1. lekker gevoel hè zo'n opruiming! en nu alle doosjes vol zijn, kunnen je kids weer eens lekkere chocolaatjes meenemen. DH maakt mooie foto's ennuh....wat wonen jullie mooi!
    lieve groet en tot....riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schrijf je me nou??? Je gaat toch niet al die UFO's verknippen voor je klosjesquilt???? Dat zou ik wel heel jammer vinden. Ik heb laatst een aantal UFOblokjes tot speldenkussens verwerkt. Twee blokjes op elkaar naaien, omdraaien, vullen en dichtnaaien. Mooie speldenkussens hoor!! Zou je ook kunnen doen en dan je quiltvriendinnen hier een plezier mee doen, ha ha!
    Ik ben benieuwd wat je beslissing gaat worden. Veel plezier morgen op de bee. Helaas moet ik werken.. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. je hebt groot gelijk om ie ufo's te verknippen - sla je twee vliegen in een klap.

    BeantwoordenVerwijderen