vrijdag 5 november 2010

MEMO( zeer belangrijke mededeling)

Vanmorgen ben ik de quilts van mij en mijn dochter naar MARIJ gaan brengen voor de tentoonstelling. Het gaat een waar spektakel worden. Op drie lokaliteiten heeft ze presentaties, een meubelzaak met veel bedden, waarop de quilts komen te liggen, een galerie waar een aantal komen te hangen en bij haar zelf in huis. Ze verwacht zeker 300 quilts. Ook op de route tussen de lokaliteiten komen in diverse winkels quilts te hangen.
De tentoonstelling begint op woensdag 10 november en eindigt op zaterdag 13 november.
Dus medebloggers uit heel Nederland het is mischien wel heel erg leuk om een reisje naar het Zuiden te ondernemen om in Beek bij MARIJ onze quilts in het echt te komen aanschouwen. ( en mischien zelfs bloggers te ontmoeten !?!).

Fijn weekend en groetjes van Marianne

4 opmerkingen:

  1. Geweldig idee! Maar ik ben dus net aan huis gekluisterd door die vervelende spier...... Jammer!
    Lijkt me inderdaad heel leuk om andere blogg(st)ers te ontmoeten!
    Veel plezier dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, misschien ga ik volgende week even kijken, lijkt me leuk!!!
    lieve groet en tot....riet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, da's niet niks! Geen idee of ik kom....maar ik onthoud het wel hoor. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow: geweldig dat jullie quilts gebruikt worden. Ik kan helaas niet komen kijken, maar vind jullie quilts op dit blog al fantastisch om te zien. Ik weet zeker dat mensen ervan zullen genieten. Genieten jullie er ook maar van. Enne: bedankt voor de lieve woorden!

    BeantwoordenVerwijderen