maandag 16 mei 2011

verrassing!

Na een aantal weken wordt het toch weer eens tijd om wat nieuws op het blog te zetten. Het leek wel of ik op vakantie was, maar dat was niet zo, druk druk druk, maar om van al die drukte een beetje tot rust te komen kreeg ik een leuke verrassing van D.H. Hij heeft een weekendje gereserveerd in de Moezelstreek met de bedoeling dat ik daar naar de Duitse  Patchworktage 2011 kan gaan. Deze vinden plaats in Rüdesheim am Rhein. Op verschillende lokaties hier zijn de tentoonstellingen en de omgeving is heel rustig tussen de mooie Duitse wijnbergen. Er rijdt een shuttlebus die de bezoekers naar de lokaties toebrengt. Het wordt georganiseerd door het Duitse gilde en het Zwitserse gilde is er als gast. Nou ik verheug me er ontzettend op dat begrijpen jullie natuurlijk wel. Voor wie er meer over wil weten of zelf ook zin heeft om te gaan, hier vinden jullie er nog meer informatie over.http://www.patchworkgilde.de/Home.36.0.html.
Nog een leuk nieuwtje!!  
Het afgelopen weekend is D.S. gastgezin geworden van Hendrik. Hier kunnen jullie hem zien.Het is een heel lieve Franse bulldog en als ons boefje Ivo het toestaat dat er nog een reu in zijn roedel komt logeren mogen we hem mischien ook eens oppassen. Het is een plaatje, maar dat zien jullie zelf ook wel.  Met patchwork ben ik natuurlijk ook heel intensief bezig, zoals altijd, maar daar heb ik nu geen foto`s van ter beschikking. Dat houden jullie nog tegoed. Ik heb ook weer meegedaan aan de Charm-ruil van Marcha, maar die stofjes moeten nog binnenkomen. Dus er komt nog wat aan zoals beloofd. Groetjes en fijne avond van Marianne

5 opmerkingen:

  1. dat noem ik noeg eens een onzelfzuchtige man. vrouw kan zomaar een weekje quilts kijken: superdelux:) geniet ervan en ook van de prachtige nieuwe aanwinst van je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verrassing heb je gekregen van je DH en wat een leukerd heeft je DS tijdelijk gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk verrassing voor je.
    Geniet ervan!!!!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, die Hendrik. Hebben jullie het al uitgeprobeerd met Ivo?
    tot woensdag (bij jou?)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke verrassing, geniet ervan....

    BeantwoordenVerwijderen