maandag 20 september 2010

toepasselijk

Lezen is naast quilten ook een hobby van mij en nu lees ik op het moment een boek van Toon Hermans met als titel: Zet je hart uit je hoofd.Misschien heeft iemand van jullie het ook gelezen.
Een groot man die zo goed begreep waar het in het leven om gaat, geboren in dezelfde plaats als ik zelf, maar dat even terzijde.  En ergens tussendoor stond een stukje dat ik heel toepasselijk vond bij onze vriendinnenquilt. Het was een van zijn allereerste songs en het zong:
En juist wanneer het donkert, zoek dan die ene ster die flonkert!!!
Fijne dag allemaal
Marianne

3 opmerkingen:

  1. Altijd als ik een boek van Teun lees, kom ik iets tegen wat toepasselijk is op dat moment. Hij was een kei in het verwoorden van problemen en oplossingen.
    groetjes en tot woensdag,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lezen is ook erg leuk en zeer ontspannend een leuke bezigheid om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het boek niet, maar het lijkt me inderdaad heel toepasselijk!
    Het is zo belangrijk om altijd te kijken naar lichtpuntjes.......!
    Fijne dag, hoor, vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen