zondag 21 maart 2010

Vanaf maandag ga ik me bezighouden met een ander soort handwerk. Marie-Jose krijgt dan de sleutel van het flatje  en er moet nogal wat geklust worden. Gisteren hebben we 34 rollen behang gekocht en nu moet ik zorgen dat die op de muren komen.Nou, nou een hele klus.!!! En omdat het nu ook weer niet mijn dagelijks werk is zal dat niet zo snel gaan. Gelukkig komen de jongens `s avonds helpen en ook de laminaat wordt door hen verzorgd. Dit betekent wel dat het voorlopig even stil zal zijn op het gebied van patchwork, dat is wel jammer.
Groetjes Marianne

5 opmerkingen:

  1. Het zal hard werken worden! Maar denk aan je rust, kom je ons gezelschap houden tijdens de QB, even lekker wat anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste dames (en heren) klussers,
    Ik wens jullie veel succes de komende weken! Maar dat komt wel goed he??
    En als jullie klaar zijn, of als je ff wilt uitrusten, dan is er niks meer ontspannend dan lekker op de bank gaan zitten en aan een quilt werken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, jongens / meiden even lekker doorklussen, dan is ´t ook weer netjes. En dan....
    dan kan je weer heerlijk quilten!
    Tot dan, Berbel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe vordert de flat. Wel even rustig aan doen met de Paasdagen. Kom je naar de bee, dan ben je er even tussenuit.
    Fijne dagen.
    Mariet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En, hoever zijn jullie?
    Fijne paasdagen en groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen