donderdag 28 maart 2013

Hoi,hoi de nieuwe quiltmania is er!

Ja, eindelijk is de quiltmania nu ook in de tijdschriftenwinkels en kunnen we met het tweede blok beginnen. Dit keer wordt er geschommeld en touwtje gesprongen. Ik ben ontzettend benieuwd hoe die ronde vormen straks verwerkt gaan worden. Maar daar moeten we nog een jaartje geduld voor hebben.
En voor het kleine meisje heeft oma nog meer slofjes gemaakt. Dit keer blauw voor bij de jeans, want hoe klein ze ook zijn jeans hoort erbij. Dat ze met die aanhoudende kou geen last heeft van koude voetjes, daar zorgt oma wel voor en ze vindt het heel leuk om ze in allerlei kleurtjes en variaties te breien.
Groetjes van Marianne

3 opmerkingen:

  1. Wat een heel lieve slofjes! Goed gedaan, oma (compliment van deze oma...).
    En ik dus ook snel naar de boekhandel!!
    Lieve groet, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en lieve slofjes. Ik ga zo ook maar even in de winkel kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het boek heb ik ook al, maar die sokjes die vind ik super mooi

    BeantwoordenVerwijderen