zaterdag 23 maart 2013

Blijft alleen de vraag over.....

Wat ga ik er nu van maken als alle stoffen gerangschikt zijn? Daar moet ik eerst nog wat inspiratie voor verzamelen. Allereerst maak ik de kinderquilt af. Ik ben ook nog een naamquiltje aan het maken voor op de logeerkamer. Eerst had ik dat met houten letters willen doen, maar later dacht ik waarom geen naamquiltje. En doordat ik op zoek ging naar een geschikt stofje voor een schaapje, kwam ik op het idee om alles eens goed te gaan ordenen. En de mysterie uit quiltmania.O jee, dat zijn er toch weer drie. Nu ik dan met een schone lei ben begonnen, wil ik het ook niet meer zo uit de hand laten lopen.
Wat zijn de stoffen in de loop der jaren toch steeds mooier geworden. Nu ik alles nog eens in handen heb gehad valt me dat op. Ik heb zoveel mogelijk series bij elkaar gezocht.Mumm, Jinny Beyer, Moda marbles, effen stoffen etc. Bij IKEA hadden ze lade-verdelers, die hier erg geschikt voor zijn. Het is nu ook erg gemakkelijk om een serie die je wilt gebruiken zo uit de lade te pakken of weer terug te zetten, zonder dat de andere stoffen om vallen,heel handig. En als je de la opentrekt heb je zo een overzicht van de stoffen en kleuren die je ter beschikking hebt. Scheelt een heleboel zoekwerk.
Fijn weekend ondanks het koude weer, en groetjes van Marianne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten