donderdag 5 april 2012

de allerliefste bulldog van de hele wereld is er niet meer.

Vandaag is een trieste dag, want we hebben afscheid moeten nemen van ons lief Sophietje. Wat doet dit afscheid pijn. Ons blije Sophietje dat elke dag een vreugdedansje maakte zodra ze ons zag. Die ons altijd weer blij maakte ook al ging het met ons even niet zo goed.
Op de foto staat ze nog tijdens gezonde dagen toen ze nog heerlijk met ons naar het bos kon. Nu ging het niet meer, ze had zoveel pijn, dat zelfs heel veel pijnstillers haar niet meer hielpen. Nu slaapt ze heerlijk zonder pijn. Wij moeten nu verder zonder haar, dat zal niet meevallen, maar we kijken terug op een prachtige tijd met haar. Ze heeft ons zoveel gegeven.
Groetjes Marianne

12 opmerkingen:

  1. Ja, dat is heel verdrietig voor jullie, ik ken dat, veel sterkt! groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte met dit grote verdriet
    Gelukkig kunnen jullie terug kijken op een prachtige tijd
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet meteen even reageren nu ik dit lees, hoor...... Dat is echt heel moeilijk!
    Heel veel sterkte met het verlies van jullie trouwe vriendje. Onze twee zijn vorig jaar overleden; en ondanks het plezier dat we hebben met ons nieuwe hondenvriendje (Amar) denken we nog regelmatig terug aan onze woefjes..... (met een lach en een traan.....)
    Veel liefs, Ria. (en Amar)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh, wat vreselijk! dat valt nooit mee als een dier je ontvalt, sterkte er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat erg voor jullie, ook ik ken dit gevoel.
    Veel sterkte.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh joh, wat erg. Jullie zullen haar vast heel erg gaan missen. Sterkte ermee hoor !! Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Marianne, ik wens jullie allemaal heel veel sterkte toe!
    groetjes, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze rust in vrede en zonder pijn!!! Sterkte met dit verlies.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marianna ik weet op het moment precies hoe je je voelt maandag heb ik onze Goofy ook weg moeten brengen elf jaar oud.Het is gewoon of je hart heel de tijd pijn doet en dat zal bij jou ook wel zijn dus ik wens je veel sterkte.Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel sterkte, het is altijd erg moeilijk om afscheid te moeten nemen van je trouwe metgezel.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een triest bericht. Gelukkig blijven de herinneringen altijd.
    Ik heb het zelf ook meegemaakt vier maanden geleden en heb nu weer een puppy. Maar nu ik dit lees springen de tranen me weer in de ogen.
    Heel veel sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen