zaterdag 13 februari 2010

Nieuwe stofjes besteld

Elke zondag ontvang ik de nieuwsbrief van Webfabrics. Dit is bij Nederlandse vrouw (Carly Mul) die een winkel in de U.S.A. heeft. Deze week had ze een onweerstaanbaar aanbod, ´Touchdown`. Het is een jaarlijkse actie, rond de tijd van de superbowl. Ze verkoopt dan laatste stukken van de rol (quarters) voor 1 dollar. Dit heeft ze op kleur gesorteerd in pakketjes van 7 dollar. Dus meteen een kleuren pallet besteld.

Ik wilde als uitgang beginnen met aqua en teal. Dit is mooi bij paars en fuchsia. Daarbij heb ik ook nog bruin en groen besteld. Omdat ik niet onbeperkt kan bestellen (past niet in envellop) kon ik maar 5 kleuren krijgen. Eerst had ik geel, maar later dacht ik aan rood/rose meer te hebben. Dus ik hoop dat ze dit nog heeft veranderd in mijn bestelling. En nu afwachten. Het duurt meestal een week tot 9 dagen.

Spannend wat erin zit want het is natuurlijk niet op elkaar afgestemd. En dan weer een nieuw projectje gaan uitdenken.

1 opmerking:

  1. Hoi Marie-José,
    op de blog van Marion zag ik de link naar jouw weblog staan. Eindelijk! Je hebt een leuk blog en ik ga hem bij mijn favorieten zetten.
    Je kunt nog wel even vooruit met foto's van quilts, of niet? En dan kun je die van je moeder gaan fotograferen.
    groetjes en alaaf,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen