donderdag 4 september 2014

Bezoekdag

Vandaag was de eerste bezoekdag van de quilttentoonstelling van het quiltersgilde. En natuurlijk wilde ik graag zien hoe mijn quilt er hing. Het is erg leuk om zelf ook een quilt te hebben hangen. Het was voor mij de eerste keer. De quilt is gemaakt van allemaal hexagonnen. Speels lopen er banen door van dezelfde blokken. In de vakken die door de banen ontstaan zitten allemaal verschillende blokjes. Wel hebben alle blokjes uit een vak iets met elkaar gemeen b.v. Molenwieken, of kubusvormen of sterren.De blokken heb ik verzameld en allemaal zelf uitgetekend en mallen van gemaakt.Het zijn dus wel bestaande blokken, maar het ontwerp van de quilt is mijn eigen idee.De quilt staat niet zo duidelijk op de foto, maar misschien gaan jullie hem nog in het echt bekijken. Hij hangt op nummer 69. 
Groetjes van Marianne
D

5 opmerkingen:

  1. Is dat even een beauty, daar kun je trots op zijn! Spannend om je quilt op te zoeken en 'm daar te zien hangen. Heb je ook stiekem naar de commentaren staan luisteren?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem gisteren zien hangen en er een foto van gemaakt, ik vond de kleuren zo mooi! Grappig dat ik nu net jou blog tegen kom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Business loans or personal loan within 2-3 working days with convenient rates.Apply today. Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
    Blog: https://capitallendingfince.blogspot.com/

    Zakelijke leningen of persoonlijke lening binnen 2-3 werkdagen met gunstige tarieven. Vandaag toepassen. E-mail: capitallendinghelpdesk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen