maandag 8 april 2013

Startklaar

Alles ligt klaar voor nummer vier. Het is zo leuk, echt een traktatie om weer een popje te maken. Vooral nu ik uitgevonden heb op het videofilmpje van quiltmania dat je ook eerst kunt plakken. Dat werkt handig en heel secuur.Want zoals jullie kunnen zien zijn het echte priegelstukjes. Ik naai ze stuk voor stuk in volgorde van de cijfers en plak het eerst om langs de freezerpaper. Deze stukjes freezerpaper heb ik met het kleine strijkvoetje van clover boven op de stof gestreken, blijft het beter zitten als met het gewone strijkijzer. Ik weet natuurlijk niet of de plaksel uiteindelijk slecht voor de stoffen is, maar het is wel handig. Met het eerste blok heb ik toch wel erg zitten priegelen met de kleine ministukjes.
Fijne avond en ik laat het wel zien als het af is.
Groetjes Marianne

1 opmerking: